Portfolio & lanserat projekt

Hejhej,

Tänkte att jag kunde passa på att lägga om min portfolio och Fstivalryktens nya sajt för att se om någon vill snacka lite webbdesign här!

FR släpptes i slutet av veckan och har genomgått en del fixar sen dess. En del funktioner och ett par designändringar kommer också att ske närmaste veckan, dels planerade sådana och dels sådana som blivit självklara nu när vi har livetrafik till designen.

Så sitter ni på någon feedback, tips & trix eller vad som så tackar och bugar jag!

Jag gillar det! Men vill ha något att klicka på. Inte bara länken till siterna utan jag vill se och läsa mer om varje projekt du jobbat på. Sen kan jag tycka det är lite förvirrande att vissa texter är med underline. Försökte klicka på dem med en gång.

Tack!

Är helt med på allt du säger. Vet inte exakt vad jag vill med portfolion egentligen, men borde såklart lägga lite tid på att fylla på med texter. :slight_smile:

Angående underlines gissar jag att det inte räckte med att den enda utåtlänken var en annan färg, haha!

Håller med averstedt att det vore nice att kunna läsa lite om grejerna. Sen tyckte jag det såg lite tomt ut i toppen. Var en del yta (padding) upptill som kanske kändes lite onödig. Men annars ser det nice ut. Gillar att du använt rörliga bilder!

Tack för feedbacken!

Ytan upptill hör till en stil jag verkligen gillar och det upplevs (imo) för tajt om man skulle köra på ett mer “vanligt” avstånd. :slight_smile: