Ledins våta citat tråd :)

Vad gör du nu för tiden?
Vad jobbar du med?
Bor du kvar i samma tvåa?

I :heart: you so much it hurts sometimes!

Fan dig Malin. Nu fick du mig att googla på Ledin.

Jag har en öppen famn, en tanke som är fri
Jag vet vad jag gör
Jag är inte bankdirektör

Bor kvar i götet, jobbar som systemarkitekt för ett företag som gör journalsystem mm., men sagt upp mig och börjar på nytt gig i februari. Har en galen 4-åring som ökar andelen grå hår och sen har jag världens bästa fru (TROTS att hon lurar mig till att göra sökningar efter Svenska b-musiker från 80-talet).

Livet är rätt gôtt faktiskt.

Whiee!

Jag jobbar som digital designer, vilket innebär att jag gör lite front-end, mycket GUI/UX-design och en del illustrationsuppdrag. Jag har haft ett långt uppehåll i mitt hobby-målande men har kommit igång igen och målar på en Ipad Pro nu. Men har också hunnit skaffa två barn (2.5 år ch 3 månader) så det är rätt så fullt upp…

Kul @Blitzer, du styr upp vår nya design med andra ord? ;o)

Skämt åsido. Jag själv har inte gjort något vettigt inom grafik på VÄLDIGT länge, men jag saknar det. Istället har jag jobbat med att bygga alla möjliga olika sorters mjukvara, och de senaste åren framförallt inom finanssektorn i London. Jag gör det fortfarande, men har hyfsat nyligen flyttat hem till Sverige igen och vill bland annat få GF tillbaka på fötter igen. Inte en sekund för tidigt!

All hjälp att göra det här till vårt nya hem är välkommen, det må vara jag som har ssh-nycklarna men det är ert hem, jag är bara vaktmästare. Så nu kör vi, nu gör vi GF till precis allt vi vill att det ska vara!

Gabriel/kalasboll här!

Jobbar som, som vi kallade det förr, webbdesigner – vilket i nuläget innebär att jag i princip inte designar alls. Istället hamnar det en massa frontend på mitt bord.

Bor just nu i Lund och försöker leka lite student trots fulltidsjobbet.

Fd. Alice här :slight_smile: