Animerad PDF från InDesign - Problem!

Hej!

Har byggt en presentation i Indesign med animationer. Har sedan exporterat alla animationer som swf för att sedan montera in dem i dokumentet igen för att möjliggöra att animationerna funkar i Acrobat DC, vilket de gör. Ett stort problem jag stött på är dock att all text som är animerad tappar kvalité så fort presentationen visas i helskärmsläge.
Har googlat som en galning och testat allt möjligt från att göra om texten till konturer och ja, allt.

Har någon av er lösningen på det här problemet…?

Skulle akta mig för SWF i PDF även om det är enda sättet att göra det du vill… men tänk på att detblir PDF filer som bara fungerar i Acrobat eller Acrobat reader på dator. Många PDF läsare klarar inte av presentationen. Skulle rekommendera att använda Fixed Layout EPUB eller Publish Online för denna typ av presentation.

Problemet är att det är en interpolering som sker.

Ah, fick reda på det efter ännu mer googling också så bestämde mig för att testa Publish Online. Där har jag däremot stött på ett annat problem jag inte kan hitta lösning på. Har fler slides där det ligger filmklipp som startar automatiskt vid slidebyte. Hela de slides blir “inzoomade” en kort stund innan de går tillbaka till normal storlek på sliden. Försökt googla mig till vad som kan va fel, men hittar noll.

Har du en länk så man kan se? (Skicka som PM om du vill begränsa spridning)
Sättet tekniken fungerar är en splash screen, eller stillbild som har helheten, och sedan filmen kan vara att det blir ett avrundningsproblem på splashen, men att det inte blir det på filemen eftersom filmen måste vara pixel perfect. (men som sagt svårt att felsöka blint)